uaru

Виїзна церемонія.

 

Реєстрація шлюбу офіційно можлива лише в РАГСі. Проте ми вважаємо, що організація церемонії на виїзд має свої явні переваги. Давайте розглянемо детальніше.

 

 
 

Переваги виїзної церемонії

  1. Спеціально під вас пишеться особливий романтичний текст церемонії .
  2. Для виїзної церемонії підбирається красиве місце  декорується під стилістику вашого весілля, щоб все було як у казці!
  3. Музичний супровід може бути таким, як ви захочете: улюблена мелодія, струнний квартет, арфа, спів птахів ..
  4. Структура церемонії може бути настільки креативною, наскільки ви цього захочете. Хочете танцювати? Танцюйте ! Хочете співати? Співайте ! Малювати? Та будь - ласка.
  5. І найголовніше: ваші слова ... Обіцянки, які ви говорите один-одному, дивлячись в очі і тримаючи за руку. Це найцінніше і не зрівняється зі звичайним «так» у РАГСі
  6. Час церемонії є таким, як Вам зручно.
  7. Можливість зробити репетицію є також великою перевагою.

Весільна церемонія на виїзд без сумніву найкращий вибір!
                                       
Щоб створити ідеальну картинку виїзної церемонії необхідно все продумати.

Коли найзручніше  робити церемонію?

Виїзну церемонію найзручніше робити безпосередньо перед вашим банкетом. Для того, щоб гості після церемонії не думали куди їм діватися і що їм робити, поки ви будете перебувати на прогулянці.
З тієї ж причини, якщо у вас розписка у РАГСі вранці в день святкування весілля, є сенс розписатися тільки в присутності родичів або ж взагалі удво , а всіх гостей запросити вже на виїзну церемонію .
На виїзній церемонії  не обов'язково розписуватися, можна просто завершити її вашими клятвами. Якщо ж вирішили все-таки розписуватися, це робиться в спеціально підготовленому красивому сертифікаті або свідоцтві .
Ключовим моментом в організації є підбір місця для церемонії. 

Кілька критеріїв:

  1. Воно має бути красивим ( як ззаду так і збоку )
  2. Має бути місце для розміщення гостей
  3. Якщо церемонія на вулиці, сонце не повинно заважати відео і фотозйомці. Завжди майте план Б на випадок дощу
  4. Повинен бути доступ до електрики

Яке найкраще розміщення учасників церемонії?

  1. Якщо у вас дружба та дружка, а не подружки і друзі в однакових нарядах, немає сенсу їх ставити в зону розписки.Нехай насолоджуються вами з місць для гостей .
  2. Ведучий церемонії - це не прикраса, тому його потрібно ставити там, де він не заважатиме фотографу і оператору вас красиво зняти (тобто він не стоїть між вами).
  3. Відстань між парою і гостями в ідеалі не менш 4х метрів, звичайно якщо дозволяє майданчик .
  4. Стільці для гостей на церемонії не обов'язкові. Але це таки красиво (якщо красиві стільці ). А також фото картинка буде досконалішою
  5. Колонки також не повинні потрапляти в зону розписки, на фото вони вам краси не додадуть.

Витрати на організацію виїзної церемонії :

  1. оплата оренди місця ( може і не бути)
  2. декор
  3. ведуча
  4. музичний супровід
  5. координатор

Найкраще робити репетицію виїзної церемонії, тоді в день весілля у вас пройде все гладко і красиво.

І не забудьте про координатора для виїзної церемонії, з ним ви будете впевнені, що все організовано так, як ви планували, там, де ви планували і взяли для цього все, що необхідно!

Вартість організаціі церимоніі в нашому агенстві 3000 грн.

 

 

Залишити коментар

Фото: (не більше 20 мб)

Наше портфоліо

×

Вже виходите?
Давайте залишимось друзями!